Pracovné povinnosti Vás často vystavia situácii, v ktorej musíte so zákazníkom, či dodávateľom zvládnuť ťažký rozhovor. My Vám ponúkame riešenie, ako zvládnuť takúto náročnú komunikáciu na konštruktívnej a emocionálne vyrovnanej úrovni. Ukážeme vám praktické cvičenia a rôzne metódy na dosiahnutie stanoveného cieľa. Buďte v novom roku pripravení komunikovať so zákazníkom ako skutoční profesionáli.
Cieľ:
Cieľom programu je rozšíriť komunikačný repertoáre a osvojiť si stratégie a taktiky zvládania situácií, ktoré by mohli ohroziť vzťahy so zákazníkmi a klientmi.
Zákaznícka orientácia nemôže znamenať, že sa budeme prispôsobovať aj neprimeraným požiadavkám a jednostranne ustupovať. Zákaznícka orientácia znamená , že rešpektujeme zákazníka alebo klienta ako partnera a namiesto „úslužnosti“ staviame na dôveryhodnosti a konštruktívnom vyjednávaní.
Dosahovanie win-win riešení je však niekedy ťažké a niekedy nenachádzame k nemu ochotu na druhej strane. Nie je to beznádejné.
Cieľová skupina:
Pracovníci, manažéri a lídri zo všetkých oblastí výrobnej aj nevýrobnej sféry.
Obsah:
- Progresívny model obchodu
- Dôvera a dôveryhodnosť ako faktor úspechu
- Partnerský prístup
- Komunikácia so zákazníkom
- Typy zákazníkov a adekvátne stratégie jednania
- Základné stratégie a taktiky vyjednávania
- Vyjednávanie postavené na záujmoch
-
Jednanie v sťažených podmienkach:
- zákazník je nespokojný a vyslovuje neoprávnenú kritiku
- zákazník sa sťažuje oprávnene
- ako odkomunikovať nepríjemnú chybu na našej strane
- je nutné povedať zákazníkovi „nie“
- zákazník používa neférové „triky“
- ako si poradiť s nátlakom
Trvanie:
1 deň
Požiadavky:
Nie sú potrebné žiadne špeciálne predpoklady.