Business Protokol

Stanovenie cieľov:

Cieľom školenia je dostať do praxe pravidlá správania sa v práci, v spoločnosti na vyššej úrovni a pri stretnutiach, kde sa používa diplomatický protokol. Účastníci budú vedieť robiť výborný prvý dojem a vytvárať pozitívny obraz o sebe, zamestnancoch a inštitúcii - imidž.  Budú pozitívnymi príkladmi pre ostatných zamestnancov. Dozvedia sa ako vyžadovať od podriadených pravidlá správania sa v práci ako súčasť reprezentácie inštitúcie.

 

Cieľová skupina:

Zamestnanci a manažéri zo všetkých oblastí výrobnej aj nevýrobnej sféry.

 

Obsah:

  • rozdiel medzi spoločenskou etiketou a diplomatickým protokolom
  • prvý dojem a imidž
  • ohľaduplnosť, slušnosť, zdvorilosť a takt
  • základné pravidlá diplomatického protokolu využiteľné v práci
  • pozdrav
  • oslovovanie, používanie titulov
  • predstavovanie sa v spoločnosti a v práci
  • podávanie rúk
  • privítanie návštevy, komunikácia s návštevou
  • tykanie a vykanie
  • spoločenské oblečenie pre dámy a pánov
  • biznis oblečenie pre dámy a pánov - formálne a neformálne, vhodné farby, vôňa
  • stolovanie - úprava stola, konzumácia jedál a nápojov, komunikácia a správanie v reštaurácii, zasadací poriadok, menu
  • spoločenské, rodinné a pracovné spoločenské podujatia
  • nehody v spoločnosti
  • prípitok a príhovor
  • dary a kvety
  • pozvánky
  • vzdanie úcty a prednostné poradia, V. I. P.
  • etiketa v aute
  • rozdiely medzi európskymi a mimoeurópskymi zvykmi
  • vizitky
  • telefonická, mailová a sms komunikácia
  • zasadací poriadok pri pracovnom stretnutí, zásady dohodnutia pracovného stretnutia

 

Trvanie:

2 dni.

 

Požiadavky:

Nie sú potrebné žiadne špeciálne predpoklady.

 

Informácie ohľadom použitia vašich údajov a uplatnenia vašich práv, najmä práva namietať spracovanie vašich osobných údajov (článok 21 GDPR), je možné kedykoľvek získať od našich poradcov na spracovanie osobných údajov