Vyjednávacie zručnosti

Cieľ:

Zvýšenie zručnosti nákupcov pri vyjednávaní s cieľom znížiť náklady a zvýšiť zisk vašej firmy.

 

Cieľová skupina:

Nákupca, obchodník
Manažér
Vedúci tímu

 

Obsah:

  • Príprava na vyjednávanie
    príprava pred vyjednávaním a ako získať pozitívny prístup
    stratégia vyjednávania
    príprava argumentov, otázok a zvládanie námietok
  • Vyjednávanie
    Taktika a manipulácia pri vyjednávaní
    ako vyjednávať
    rozpoznať signály počas vyjednávania
    riešenie reklamácií
    riešenie náročných situácií v priebehu vyjednávania
    vyjednať kľúčové parametre - cena, kvalita, termín
  • Typológia dodávateľov
    spoznajte typ protihráča a využite to vo svoj prospech
    problémové typy ( prejavy, príklady ich vyjadrení, ako zvládať prejavy)
    správnou komunikáciou získajte výhody
    verbálna, vokálna a neverbálna komunikácia
    aktívne počúvanie,
    presvedčovacie metódy
     

 

Trvanie:

1 deň.

Po úspešnom absolvovaní školenia získajú účastníci Certifikát o absolvovaní školenia „Vyjednávacie zručnosti”.

Informácie ohľadom použitia vašich údajov a uplatnenia vašich práv, najmä práva namietať spracovanie vašich osobných údajov (článok 21 GDPR), je možné kedykoľvek získať od našich poradcov na spracovanie osobných údajov