Cieľ:
Zvýšenie zručnosti nákupcov pri vyjednávaní s cieľom znížiť náklady a zvýšiť zisk vašej firmy.
Cieľová skupina:
Nákupca, obchodník
Manažér
Vedúci tímu
Obsah:
-
Príprava na vyjednávanie
príprava pred vyjednávaním a ako získať pozitívny prístup
stratégia vyjednávania
príprava argumentov, otázok a zvládanie námietok -
Vyjednávanie
Taktika a manipulácia pri vyjednávaní
ako vyjednávať
rozpoznať signály počas vyjednávania
riešenie reklamácií
riešenie náročných situácií v priebehu vyjednávania
vyjednať kľúčové parametre - cena, kvalita, termín -
Typológia dodávateľov
spoznajte typ protihráča a využite to vo svoj prospech
problémové typy ( prejavy, príklady ich vyjadrení, ako zvládať prejavy)
správnou komunikáciou získajte výhody
verbálna, vokálna a neverbálna komunikácia
aktívne počúvanie,
presvedčovacie metódy
Trvanie:
1 deň.
Po úspešnom absolvovaní školenia získajú účastníci Certifikát o absolvovaní školenia „Vyjednávacie zručnosti”.
Informácie ohľadom použitia vašich údajov a uplatnenia vašich práv, najmä práva namietať spracovanie vašich osobných údajov (článok 21 GDPR), je možné kedykoľvek získať od našich poradcov na spracovanie osobných údajov