CSR BMW Group 25. 10. 2024 online
aktualizované školenie podľa platného vydania z apríla 2021
Základné informácie
Ťažiskovou oblasťou s vydaním normy IATF 16949:2016 je oblasť špecifických požiadaviek zákazníkov. Stúpajúci význam plnenia špecifických požiadaviek vedie nielen k spokojnosti zákazníkov, ale aj k zvýšeniu výkonnosti procesov v dodávateľskej spoločnosti. Požiadavky BMW Group sú uvedené v aktuálnom dokumente z apríla 2021 a detailne rozpracované v šiestich kapitolách nášho aktualizovaného školenia.
Cieľ
Školenie „Špecifické požiadavky zákazníka pre skupinu BMW GROUP“ má za cieľ odovzdať účastníkom potrebné znalosti na praktické používanie požiadaviek v oblasti systémov manažmentu kvality BMW group v nadväznosti na výrobu, postupy a štandardy. Úspešný absolvent školenia bude schopný samostatne implementovať požiadavky na dokumentáciu a osvojiť si spôsobilosti procesov podľa aktuálne platných požiadaviek z apríla 2021. Zoznámi sa s novými dodatečnými požadavkami závaznými pre dodavateľa BMW Group a s ich účelom.
Cieľová skupina
pracovníci zodpovední za spoluprácu so zákazníkmi i dodávateľmi v rámci všetkých projektov, ktorých výstupy sa realizujú pre koncern BMW Group a pracovníci, ktorí sa podieľajú na plnení požiadaviek zákazníka BMW Group.
Obsah
- Špecifické požiadavky zákazníka všeobecne
- Detailné požiadavky BMW podľa aktuálneho vydania z apríla 2021 a ich účel
- Jednotlivé kapitoly 8D verzia 18.9.2021, proces nevyhovujúcich 8D reportov
- Ako naplánovať, uskutočniť a uzavrieť samohodnotenie podľa GS95004
- Kapitola IATF 4.4.1.2 Bezpečnosť produktu
- Pravidelná ročná rekvalifikácia podľa GS 90018-2, Ukážka Check List
- BMW Hodnotenie dodávateľa na portáli LPKM
- Štandardný proces eliminácie vád /defektov
- Proces eskalácie BMW
- Zvláštne znaky BMW
Doklad o absolvovaní
Úspešným absolvovaním školenia a po úhrade získa účastník Certifikát o absolvovaní školenia „CSR BMW Group, apríl 2021“
Registrácia