Spoločne k dlhodobému úspechu

Total Quality Management

Základné informácie
TQM je viac ako len jedna z metód! Získate rozsiahle poznatky o prvkoch TQM a o požiadavkách na celkový manažment kvality. Účastníci sa postupne oboznámia so zavádzaním zlepšovacích opatrení a naučia sa porozumieť rôznym kultúram a filozofiám. Návštevou seminára získate know-how, ako aktívne nasadiť Komplexné riadenie kvality vo Vašej organizácii. Osvojenie nástrojov TQM bude umocnené pomocou príkladov a skupinovej práce.

Cieľová skupina
Seminár je zameraný na predstavenstvo firmy, konateľov, riadiacich pracovníkov, vedúcich projektov, poradcov, organizátorov, odborníkov so strategickým zadávaním úloh, zodpovedných za procesy, manažérov kvality, ako aj všetky osoby, ktoré sa chcú s touto témou oboznámiť.

Obsah
Základné poznatky o manažmente kvality
Čo znamená TQM?
Filozofia TQM a jej vznik
Rozdiely v kultúre medzi Japonskom, Európou a USA
Vývoj podniku s a bez TQM
Zvyšovanie kvality, ale ako presne?
Rôzne aspekty kvality 
Východný pohľad na „kvalitu“ a vzniknuté dôsledky
Nové indikátory kvality z Japonska
Prekážky pri zavádzaní zmien do praxe
Podmienky pre nasadenie TQM
Porovnávanie metód (Príklad: Neustále zlepšovanie-Kaizen)
Eliminácia strát a zvyšovanie pridanej hodnoty
Rôzne druhy zlepšovania a ohraničenie voči ďalším metódam „Motivácie podľa východného prístupu“
Kvalifikácia pracovníkov
Efektívne vedenie
Maslowova pyramída potrieb
Veľká téma „motivácia“: pokus o zhrnutie
Pomôcky a náradie
Workshop / skupinová práca
Roadmap: ako ďalej po tomto seminári
Tipy a výmena skúseností

Doklad o absolvovaní 
Certifikát o absolvovaní školenia

Cena 
329,- eur bez DPH

 

Warning! JavaScript must be enabled for this form to work properly.

Registrácia


Informácie o Vás


Informácie o účastníkovi (ak sú odlišné)

  Refresh Captcha