CSR Ford Motor Company 10.9.2021 online
Cieľom tohto čerstvo aktualizovaného školenia je spoznať špecifické požiadavky Ford, ako je analýza, vyhodnotenie v rámci systému kvality u dodávateľa a aplikácia nových požiadaviek do systému tak, aby bola splnená požiadavka zákazníka a nebol narušený systém kvality u dodávateľa. Účastníkom budú prezentované vzory z portálu. Požiadavky sú definované zrozumiteľne, ale spôsob, akým sú implementované do systému kvality a ako s nimi pracovať, je výhradne na dodávateľovi.
Cieľová skupina
pracovníci zodpovední za spoluprácu so zákazníkmi i dodávateľmi v rámci všetkých projektov, ktorých výstupy sa realizujú pre koncern Ford
pracovníci, ktorí sa podieľajú na plnení požiadaviek Ford
Obsah
- Zdroj požiadaviek – kde hľadať CSR, ako nastaviť ich monitoring, koho určiť ako zodpovednú osobu, ako informovať manažment a kľúčových pracovníkov,
- Ostatné požiadavky zákazníka – ako ich oddeliť, a nastaviť kroky z prvého bodu
- Prehľad požiadaviek – určenie oddelení, ktorých sa týkajú tieto požiadavky, určenie kompetentných osôb, zodpovednosti, spôsob posunu informácií
- Prechod na kapitoly IATF – matica požiadaviek, prehľad požiadaviek nad rámec IATF,
- V rámci jednotlivých oddelení určenie kompetencií a zodpovednosti konkrétnych pozícií,
- Jednotlivé požiadavky nad rámec IATF – sú implementované v systéme? Ak áno, ako a sú úplné?
- Ak nie, možnosti implementácie tejto požiadavky:
- Podklady z portálu Ford
- Implementácia Q1 – prehľad, podklady, hodnotenie Super G
- Global Trade Management - portál pre prehlásenie o zhode – obchodné oddelenie
- Audity – MMOGLE príklad
- Celkový súhrn požiadaviek, prehľady interných školení podľa potrieb.
Doklad o absolvovaní
Certifikát o absolvovaní školenia
Cena školenia
229,- eur bez DPH